تاریخ انتشار: سه شنبه 1401/07/26 - 15:27
کد خبر: 447328

معاون امور دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین:

خوابگاه متاهلی برای دانشجویان ایرانی ندارد دانشگاه امام خمینی(ره)

خوابگاه متاهلی برای دانشجویان ایرانی ندارد دانشگاه امام خمینی(ره)

معاون امور دانشجویی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: دانشگاه امام خمینی (ره) برای دانشجویان ایرانی خوابگاه متاهلی ندارد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، علی همتی عفیف در خصوص ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بیان کرد: ظرفیت خوابگاه‌های دانشگاه امام بیش از ۲۰۰۰ نفر است و هم اکنون تمام این ظرفیت تکمیل شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه گفت: این دانشگاه متأسفانه برای دانشجویان ایرانی خوابگاه متاهلی ندارد و در حال حاضر یک خوابگاه متاهلی در این دانشگاه وجود دارد که ویژه دانشجویان متأهل بین الملل است.

وی افزود: دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برای افزایش ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی به‌دنبال ساخت یک خوابگاه متاهلی با ظرفیت ۴۲ واحد برای دانشجویان ایرانی است که ساخت آن بزودی آغاز خواهد شد.

همتی بیان کرد: ساخت یک مهدکودک برای رفاه بیشتر و رفع دغدغه خانواده‌های استادان، کارکنان و برخی از دانشجویان متأهل را از دیگر اقدامات دانشگاه است که امید می‌رود از ترم آینده آغاز به کار کند.

وی همچنین به ساخت یک خوابگاه دانشجویی دیگر که در حال حاضر به شکل پروژه نیمه کاره و با پیشرفت حدودی سی درصدی اشاره همراه است اشاره کرد و گفت: این پروژه متأسفانه به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است دانشگاه در حال رایزنی با خیرین و دستگاه‌های مرتبط است تا بتواند این پروژه را به نتیجه برساند.

همتی راه اندازی بنیاد حامیان دانشگاه را گامی دیگر از اقدامات دانشگاه بر شمرد و گفت: در این راستا با حمایت خیرین با تمرکز بر رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر در صدد افزایش و ارتقای کمی و کیفی رفاه دانشجویان هستیم.

وی در خصوص اقدامات دیگر دانشگاه برای رفع مشکل خوابگاه‌های دانشجویی گفت: در مجتمع خوابگاه‌ها برای رفع مشکل ظرفیت خوابگاهی برخی تصمیمات گرفته شده که اکنون با جابجایی خوابگاه دختران و پسران ظرفیت‌های جدیدی ایجاد شد و اسکان‌های موقت برای دانشجویانی که رفت و آمد می‌کنند ایجاد کردیم، با این تغییر تعداد ۱۰۰ نفر به ظرفیت خوابگاه پسران افزوده شد.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: در مجتمع دختران نیز یک زمین چمن مصنوعی، سه غرفه فروشگاهی و یک نگهبانی مجهز به مجتمع افزوده می‌شود و دانشگاه در اولویت اقدامات رفاهی خود برای دانشجویان سعی در اتمام پروژه‌های در حال ساخت مثل استخر، خوابگاه نیمه کاره و اتمام پروژه‌های مجتمع خوابگاهی دختران که ذکر شد را دارد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+شرایط
چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد
قهرمانی تقدیم مردم ایران
تجمع دانشجویان دانشگاههای تبریز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
خیزش دانشجویان بحران سیاست خارجی آمریکا را فاش کرد
اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
نظر استاندار تهران برای تقسیم استان تهران؛ باید تأمل کرد
تجمع دانشجویان امیرکبیر در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی
قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا
روسیه آمریکا را تهدید کرد
تکلیف حسن یزدانی برای المپیک مشخص شد
لحظات به ثمر رسیدن گل اول و دوم ایران به تایلند +فیلم
توجیهات عجیب نخست‌وزیر ارمنستان برای واگذاری روستاها به آذربایجان
بن‌گویر با ۳ دنده شکسته از بیمارستان مرخص شد
همه چیز درباره چراغ چک تیگو ۵ + علت روشن شدن چراغ چک تیگو ۵
محبوب‌ترین میز تلویزیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آیا جک پارکینگ سیماران انتخاب خوبی است؟
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top